Drepturile echipajului in cazul vanzarii navei

Unul din colegii navigatori ridica problema vanzarii navei „impreuna cu echipajul”. Chestiunea merita o discutie in sine.  In cazul in care nava pe care lucrati a fost vanduta, toti navigatorii imbarcati la momentul respectiv trebuie sa semneze un nou contract de imbarcare, in care, in dreptul ownerului, va aparea noul armator. Este la latitudinea navigatorului daca accepta sau nu noul contract. Daca dintr-un motiv sau … Continuă să citești Drepturile echipajului in cazul vanzarii navei

La Mulți Ani Navigatorilor!

Azi, 25 Iunie, este ziua oficială a navigatorilor! Un an complicat pentru toată lumea , dar pentru navigatori a fost probabil cel mai dificil ! În doar câteva luni s-a clătinat totul: schimburile nu s-au mai făcut la timp, zborurile s-au împuținat, carantină prin diverse locuri din lume ba chiar și acasă la un moment dat, sinucideri și altele. Dar tot în această perioadă am … Continuă să citești La Mulți Ani Navigatorilor!

Prin Singapore se vor face schimburi mai usor

In viitorul foarte apropiat, prin Singapore se vor face schimburi mai usor. Astfel, cei care vin si cei care pleaca vor putea sa astepte nava in larg, la ancoraj, pe un hotel plutitor. Dupa sosirea pe aeroport in Singapore, membrii de echipaj vor fi transportati direct pe nava-hotel. De acolo, in momentul in care nava pe care trebuie sa se imbarce ajunge in port, vor … Continuă să citești Prin Singapore se vor face schimburi mai usor

Se fac angajări la ConocoPhilips

Nu știu dacă ți-ai dat seama, dar firma ConocoPhilips nu există. Firma adevărată se numește ConocoPhillips, cu doi ”l”. Un coleg, ETO într-o companie mare, acum ceva vreme a fost contactat de compania ConocoPhilips pentru o poziție de ETO on-shore, in SUA. Deși i se păruse cam ciudat, totuși și-a zis că asemenea oportunitate nu trebuia ratată. Nu se întâmplă prea des ca un oil … Continuă să citești Se fac angajări la ConocoPhilips

Atenție la oferte false. S-au reactivat firmele fantomă

Mai mulți colegi au semnalat prin intermediul aplicației că au primit oferte nesolicitate de la firma Ryan Offshore, în ultima săptămână. Adresele de email erau de tipul: ryan12x@ryanship.net sau ryan@ryanshipmarine.net si nume@ryanshipmanagement.net Salariile erau prea bune pentru a fi adevărate, în gama 500$/zi pentru ofițer 3 punte. Reamintim că oferte în numele acestei firme au mai avut loc și în anii trecuți, niciuna nefiind adevărată. … Continuă să citești Atenție la oferte false. S-au reactivat firmele fantomă

Ieri a expirat ultimatumul dat de ITF si JNG pentru schimburile de echipaj

Pandemia ne-a aratat ce puțină influență au IMO,ITF sau ICS asupra Guvernelor. Mai rapid și mai bine s-au organizat patronatele din turism pentru deschiderea sezonului decât IMO pentru schimburile de echipaje. Ieri, 15 iunie, a expirat „ultimatumul” dat in luna Mai de Grupul Reunit de Negociere ( JNG) impreuna cu ITF pentru schimburile de echipaj. Practic data de 15 iunie ar fi fost data limita … Continuă să citești Ieri a expirat ultimatumul dat de ITF si JNG pentru schimburile de echipaj

Scufundarea intentionata a navei Stellar Banner

Stellar Banner s-a pus pe uscat pe 24 Februarie anul acesta. Ea transporta aproximativ 270 000 de tone de minereu de fier din Brazilia spre China. Din fericire, niciun membru al echipajului nu a patit nimic. Desi s-a incercat salvarea, salvatorii impreuna cu autoritatile, au ajuns la concluzia ca cea mai buna solutie ar fi scufundarea intentionata a navei. Ieri s-a pus in practica planul … Continuă să citești Scufundarea intentionata a navei Stellar Banner

Se pare că la ANR a început scandalul (din nou)

Unii angajati nemulțumiți de la ANR dau scrisori pe la ziare, pentru ca aparent incepe o schimbare organizatorica. https://www.replicaonline.ro/acuzatii-anr-este-pe-cale-sa-fie-pusa-pe-butuci-de-o-gasca-cu-interese-meschine-434093/ Practic, Direcția Personal Navigant intră sub tutela Directorului General Adjunct. Numarul de angajați maxim permiși chiar CREȘTE la 702 de la 689, doar că numărul șefilor scade cu 11. Puteti vedea organigramele mai jos. Indiferent in ce directie o iau lucrurile, speram sa fie in directia … Continuă să citești Se pare că la ANR a început scandalul (din nou)

Navigatorii români: locul patru în top. Ofițerul doi punte – cel mai fericit.

Suntem in top 4 naționalități, într-un sondaj al bunăstării la bord. Adică, altfel spus, românii nici nu sunt mai nemulțumiți decât ceilalți navigatori, dar nici nu sunt din cale afară de entuziaști de condițiile de la bord. Practic suntem aproape de medie atunci când am fost întrebați de salariu, mâncare, lungimea contractului, vacanță și promovare. Sondajul este cel mai mare de pînă acum, și a … Continuă să citești Navigatorii români: locul patru în top. Ofițerul doi punte – cel mai fericit.

INCREDIBIL! Oare nu se mai termină? Navele se învârt în pătrat.Dă click și află mai multe !

Oameni buni, haideți să încetăm cu popularizarea unor știri imbecile despre patru nave ce se „învârt în cerc” simultan și totuși necontrolat . Stirea urmatoare va fi cu traficul maritim blocat de antene 5G „misterioase” Continuă să citești INCREDIBIL! Oare nu se mai termină? Navele se învârt în pătrat.Dă click și află mai multe !